Home / پاکستان / جسٹس اعجاز الاحسن کے گھر پر فائرنگ کی ابتدائی رپورٹ چیف جسٹس کو ارسال

جسٹس اعجاز الاحسن کے گھر پر فائرنگ کی ابتدائی رپورٹ چیف جسٹس کو ارسال

گزشتہ روز رات گئے سپریم کورٹ کے سینئر جج جسٹس اعجاز الاحسن کے گھر پر فائرنگ کے معاملے نے ہلچل مچادی۔ چیف جسٹس میاں ثاقب نثار جہاں اپنے ساتھی جج کی خیریت دریافت کرنے فوراً پہنچے وہیں آئی پنجاب کو واقعے کی فوری تحقیقات کر کے رپورٹ پیش کرنے کا حکم دے دیا۔ چیف جسٹس اور وزیر اعلی پنجاب کے نوٹس نے پنجاب پولیس کے سر سے پاوں تک کھلبلی مچا دی اور صرف چند گھنٹوں میں تحقیقات مکمل کرکے رپورٹ چیف جسٹس اور وزیراعلی کو بھجوا دی۔

 پولیس کی جانب سے ابتدائی رپورٹ کے مطابق فائرنگ کا واقعے سے متعلق صبح 10 بج کر 45 منٹ پر سکیورٹی پر تعینات شفٹ انچارج پاکستان رینجرز نائیک عبدالرزاق نے رپورٹ کیا۔ جسٹس اعجاز الحسن کے گھر کے مین گیٹ کے اوپر والے حصے پر گولی لگتے ہوئے اندر گری۔ پنجاب فرانزک ایجنسی تمام شواہد،ریکارڈ کو محفوظ کرلیا ہے اور وہ اپنی رپورٹ آج پیش کردی گی۔ ابتدائی تحقیقات کے مطابق گولی کافی فاصلے سے کی گئی ہے اور جس سمت سے گولی آئی تھی اس پر انویسٹی گیشن کا آغاز کردیا گیا ہے۔

ابتدائی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ سکیورٹی اداروں کیجانب سے قریبی علاقوں میں سرچ آپریشنز کیے گیے ہیں اور پی ایف ایس اے نے موقع سے ملنے والی گوئی فائر آرمز اینڈ ٹول مارکس میں مشاہدے کےلیے بھجوا دی ہے جس کے موصول ہونے کے بعد حتمی رپورٹ تیار کی جائے گی۔

About محمد ہارون عباس قمر

محمد ہارون عباس، صحافی، براڈکاسٹراورسافٹ وئر انجینئرپاکستان کے مانچسٹر فیصل آباد میں پیدا ہوئے۔ابتدائی تعلیم فیصل آباداوربراڈکاسٹنگ کی تعلیم ہلورسم اکیڈمی ، ہالینڈسے حاصل کی۔ کمپیوٹر میں تعلیم اسلام آباد، پاکستان سے حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ، ریڈیائی صحافت سے وابستہ رہے ہیں۔اس حوالے سے پاکستان کے مختلف ٹی وی چینلزکے ساتھ ساتھ ریڈیو ایران،ریڈیو پاکستان سے ان کی وابستگی رہی۔ تعلیم اور صحافتی سرگرمیوں کے سلسلے میں وہ پاکستان کے مختلف شہروں کے علاوہ ایران، سری لنکا، نیپال، وسطی ایشیائی ریاستوں‌کے علاوہ مشرقی یوروپ کے مختلف ممالک کا سفر کر چکے ہیں۔مختلف اخبارات میں سماجی، سیاسی اور تکنیکی امور پر ان کے مضامین شائع ہوتے رہتے ہیں۔علاوہ ازیں اردو زبان کو کمپیوٹزاڈ شکل میں ڈھالنے میں ان کا بہت بڑا کردار ہے۔ محمد ہارون عباس ممتاز این جی اوز سے وابستہ رہے ہیں۔ جن میں جنوبی ایشیائی ممالک کی تنظیم ساوتھ ایشین سنٹر اور پاکستان کی غیر سرکاری تنظیموں کے نمائندہ فورم پاکستان این جی اوز فیڈرشین شامل ہیں۔ علاوہ ازیں پاکستان مسلم لیگ کے مرکزی میڈیا ونگ اسلام آباداور پاکستان کے پارلیمنٹرینز کی تنظیم پارلیمنٹرین کمشن فار ہیومین رائٹس میں بھی تکنیکی امور کے نگران رہے ۔وہ پاکستان کے سب سے بڑے نیوز گروپ جنگ گروپ آف نیوزپیپرز، پاکستان کے اردو زبان کے فروغ کے لئے قائم کئے گئے ادارے مقتدرہ قومی زبان ، پاکستان کے سب سے بڑے صنعتی گروپ دیوان گروپ آف کمپنیز کو تکنیکی خدمات فراہم کرتے رہے ہیں۔ محمد ہارون عباس القمر آن لائن کے انتظامی اور تکنیکی امور کے نگران ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ انہیں انٹرنیٹ پر پاکستان کی تمام نیوز سائٹس کے پلیٹ فارم پاکستان سائبر نیوز ایسوسی ایشن کے پہلے صدر ہونے کا بھی اعزاز حاصل ہے

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے