دبئی کے ویزہ ہولڈرز کے لیے نئی شرائط عائد

دبئی: ایئر لائنز اور ٹریول ایجنٹوں نے کہا ہے کہ دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر منگل کے روز سے پھنسے ہوئے سیکڑوں مسافروں کو واپس اپنے ملک روانہ کیے جانے کے بعد پانچ ممالک سے دبئی جانے والے وزٹ اور سیاحتی ویزا رکھنے والوں کے لئے نئے طریقہ کار کو نافذ کیا گیا ہے۔

 انہوں نے کہا کہ حکام کی تازہ ترین ہدایات کے مطابق پاکستان، ہندوستان ، افغانستان ، نیپال اور بنگلہ دیش سے آنے والے اور سیاحتی ویزا رکھنے والوں کو دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ (ڈی ایکس بی) اور المکتوم بین الاقوامی ہوائی اڈ (ہ (ڈی ڈبلیو سی) میں داخلے کے لئے راؤنڈ ٹرپ کا ایک مؤثر ٹکٹ ہونا ضروری ہے۔ .

ایئر لائنز کو بتایا گیا کہ قواعد کی پاسداری نہ کرنے والے مسافروں کو اسی منزل پر واپس بھیج دیا جائے گا جہاں وہ متعلقہ ایئر لائنز کے اخراجات پر آئے تھے۔

ٹریول ایجنٹس کا کہنا ہے کہ متحدہ عرب میں وزٹ ویزا پر دبئی میں داخل ہونے کے لیے مسافروں کے پاس 2 ہزار درہم لازمی ہونے کی شرط ہے۔

متحدہ عرب امارات کی حکومت کو خدشہ ہے کہ پاکستانی غیر قانونی طور پر رہنا شروع کر دیتے ہیں یا پھر دیگر ممالک میں نکلتے ہیں اس لیے متحدہ عرب امارات کی حکومت نے دو ہزار درہم پاس رکھنے کی شرط عائد کر رکھی ہے۔

وٹس ایپ کے ذریعے خبریں اپنے موبائل پر حاصل کرنے کے لیے کلک کریں

تمام خبریں اپنے ای میل میں حاصل کرنے کے لیے اپنا ای میل لکھیے

اپنا تبصرہ بھیجیں