ٹیلی گرام کے ذریعے خبریں اپنے موبائل پر حاصل کرنے کے لیے کلک کریں

القمرآن لائن کے ٹیلی گرام گروپ میں شامل ہوں اور تازہ ترین اپ ڈیٹس موبائل پر حاصل کریں

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں غزہ کی جنگ بندی پر ووٹنگ آج ہوگی

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں آج غزہ جنگ بندی کی قرارداد پر ووٹنگ ہو رہی ہے جس میں انسانی بنیادوں پر جنگ بندی کا مطالبہ کیا گیا ہے، اسرائیل اور حماس جنگ کے خاتمے کے لیے وسیع پیمانے پر عالمی حمایت کا مظاہرہ کرے گا ۔

امریکہ کی جانب سے سلامتی کونسل میں جمعے کے روز انسانی بنیادوں پر جنگ بندی کا مطالبہ کرنے والی قرارداد کو ویٹو کرنے کے بعد، عرب اور اسلامی ممالک نے منگل کی سہ پہر 193 رکنی جنرل اسمبلی کا ہنگامی اجلاس طلب کیا تاکہ اسی مطالبے کی قرارداد پر ووٹ دیا جائے۔

سلامتی کونسل کی قراردادوں کے برعکس جنرل اسمبلی کی قراردادیں قانونی طور پر پابند نہیں ہیں۔ لیکن جیسا کہ اقوام متحدہ کے ترجمان اسٹیفن ڈوجارک نے پیر کو کہا کہ اسمبلی کے پیغامات “بھی بہت اہم ہیں” اور عالمی رائے کی عکاسی کرتے ہیں۔

اقوام متحدہ میں فلسطینی سفیر ریاض منصور نے اتوار کے روز ایسوسی ایٹڈ پریس کو بتایا کہ سلامتی کونسل میں شکست خوردہ قرارداد کو 103 ممالک نے تعاون کیا تھا اور وہ منگل کو جنرل اسمبلی کی قرارداد کے لیے مزید معاونین اور زیادہ ووٹ کی امید کر رہے ہیں۔

غزہ جنگ کے بارے میں اقوام متحدہ کے پہلے ردعمل میں، 27 اکتوبر کو جنرل اسمبلی نے غزہ میں “انسانی ہمدردی کی بنیاد پر جنگ بندی” کا مطالبہ کیا جس کے نتیجے میں دشمنی کا خاتمہ ہوا۔ ووٹ 120-14 تھے اور 45 غیر حاضر رہے۔

چار ناکامیوں کے بعد، 15 نومبر کو سلامتی کونسل نے اسرائیل-حماس جنگ شروع ہونے کے بعد اپنی پہلی قرارداد منظور کی، جس میں اسرائیل کے فضائی اور زمینی حملوں کے دوران فلسطینی شہریوں کے بڑھتے ہوئے بحران سے نمٹنے کے لیے غزہ میں “فوری اور وسیع انسانی وقفے” کا مطالبہ کیا گیا۔

15 رکنی کونسل میں یہ ووٹ 12-0 تھا جبکہ امریکہ، برطانیہ اور روس نے حصہ نہیں لیا۔ امریکہ اور برطانیہ نے کہا کہ انہوں نے اس لیے پرہیز کیا کیونکہ قرارداد میں حماس کے اسرائیل پر 7 اکتوبر کے حملے کی مذمت نہیں کی گئی تھی جس میں تقریباً 1,200 افراد ہلاک اور 240 کو اغوا کیا گیا تھا۔

وٹس ایپ کے ذریعے خبریں اپنے موبائل پر حاصل کرنے کے لیے کلک کریں

تمام خبریں اپنے ای میل میں حاصل کرنے کے لیے اپنا ای میل لکھیے

اپنا تبصرہ بھیجیں