ٹیلی گرام کے ذریعے خبریں اپنے موبائل پر حاصل کرنے کے لیے کلک کریں

القمرآن لائن کے ٹیلی گرام گروپ میں شامل ہوں اور تازہ ترین اپ ڈیٹس موبائل پر حاصل کریں

پی ایس ایل 9: پی سی بی کو پاکستان بھر میں میچز منعقد کرانے کی ہدایت  

اسلام آباد:پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کو پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کے کرکٹ میچوں کے ملک بھر میں انعقاد کے لیے ایک جامع حکمت عملی وضع کرنے کی ہدایت کی ہے۔

بورڈ کے امور پر تبادلہ خیال کے لیے ایک اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے، نگراں وزیر اعظم انوار الحق کاکڑ  کوحکام کی جانب سے بریفنگ دی گئی کہ کرکٹ لیگ فروری 2024 میں منعقد ہوگی، جس کے میچز کراچی، لاہور، راولپنڈی اور ملتان میں ہوں گے۔

ملاقات کے دوران کاکڑ نے پی سی بی میں ٹرینرز، اسپورٹ اسٹاف اور آفیشلز کی تقرری کرتے ہوئے ملکی مفاد اور وقار کو مقدم رکھنے کی ضرورت پر زور دیا۔

انہوں نے مزید ہدایت کی کہ بورڈ کی مینجمنٹ کمیٹی کے انتخابات موثر طریقے سے کرائے جائیں، اس بات کو اجاگر کرتے ہوئے کہ کرکٹ نے قوم کو متحد کرنے اور قومی جذبے کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔

وزیراعظم نے اس بات پر زور دیا کہ ہر شعبے میں کامیابی ٹیم ورک کے ذریعے ہی حاصل کی جا سکتی ہے اور پاکستان کرکٹ ٹیم متحد ہو کر عظیم کام سرانجام دے سکتی ہے۔ انہوں نے ملک کے دور دراز علاقوں میں کھیل کو فروغ دینے کی ضرورت پر بھی زور دیا۔

وزیراعظم نے کہا کہ سندھ، بلوچستان، جنوبی پنجاب، گلگت بلتستان، خیبرپختونخوا کے نئے ضم ہونے والے اضلاع اور آزاد جموں و کشمیر میں کرکٹ کا بے پناہ ٹیلنٹ موجود ہے، جسے قومی سطح پر نمائندگی کا موقع دینے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے پی سی بی کو ہدایت کی کہ وہ کوئٹہ کے بگٹی اسٹیڈیم اور پشاور کے ارباب نیاز اسٹیڈیم کی بحالی کا کام فوری طور پر شروع کرے تاکہ وہاں انٹرنیشنل کرکٹ میچز منعقد کیے جاسکیں۔

انہوں نے گوادر کرکٹ اسٹیڈیم اور نگر گلگت بلتستان میں پسان اسٹیڈیم کو کرکٹ میچوں کے لیے ڈھالنے کی بھی تجویز دی۔

کاکڑ نے بورڈ کو پسان سٹیڈیم کا فوری سروے کرنے کی بھی ہدایت کی، انہوں نے مزید کہا کہ موجودہ کرکٹ اسٹیڈیمز کی بحالی کا کام ہنگامی بنیادوں پر شروع کر دیا گیا ہے۔

اس کے علاوہ انہوں نے سیاحت کے فروغ کے لیے بین الاقوامی معیار کے ہوٹلوں اور شاپنگ ایریاز کے ساتھ جدید سہولیات سے آراستہ نئے کرکٹ اسٹیڈیم کے قیام کے لیے بھی منصوبہ تیار کرنے کا کہا۔

انہوں نے کرکٹ کی ترقی کے لیے اسلام آباد کے چار کرکٹ گراؤنڈز کو پی سی بی کے حوالے کرنے کی بھی ہدایت کی۔ اجلاس میں بتایا گیا کہ پاکستان کرکٹ چیمپئنز ٹرافی کی میزبانی کرے گا۔

کاکڑ اور اجلاس کے شرکاء کو بتایا گیا کہ ملک میں کرکٹ ایسوسی ایشنز کی تعداد چھ سے بڑھ کر 16 ہو گئی ہے جس سے علاقائی ٹیلنٹ کو اجاگر کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ اسلام آباد، لاہور، کراچی، گوجرانوالہ، پشاور اور بہاولپور میں کرکٹ کے انفراسٹرکچر کی تعمیر کا کام جاری ہے۔

وٹس ایپ کے ذریعے خبریں اپنے موبائل پر حاصل کرنے کے لیے کلک کریں

تمام خبریں اپنے ای میل میں حاصل کرنے کے لیے اپنا ای میل لکھیے

اپنا تبصرہ بھیجیں