ٹیلی گرام کے ذریعے خبریں اپنے موبائل پر حاصل کرنے کے لیے کلک کریں

القمرآن لائن کے ٹیلی گرام گروپ میں شامل ہوں اور تازہ ترین اپ ڈیٹس موبائل پر حاصل کریں

انسٹاگرام پر کس پاکستانی اداکارہ کا راج ہے؟



فوٹو فائلفوٹو فائل

  کراچی: شوبز انڈسٹری سے وابستہ شخصیات مداحوں کے رابطے کیلیے سوشل میڈیا کا استعمال کرتی ہیں تاکہ وہ اپنی روز مرہ کی معمول اور کام کے حوالے سے سب کو آگاہ کرسکیں۔

شوبز شخصیات کی سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر موجودگی اور متحرک رہنا عصر حاضر میں بہت ضروری سمجھا جاتا ہے کیونکہ اگر کوئی اداکار، اداکارہ یا شخصیت سوشل میڈیا پر کچھ روز نظر نہ آئے تو اُس کے بارے میں لوگوں کو تشویش شروع ہوجاتی ہے۔

اگر شوبز انڈسٹری کی ہی بات کی جائے تو مداح اپنے پسندیدہ اداکار کی پوسٹ کو نہ صرف لائیک کرتے ہیں بلکہ اس پر تبصرے کرتے اور کبھی کبھی تو کچھ چیزوں پر تنقید بھی کرتے نظر آتے ہیں۔

آج ہم پاکستانی اداکاروں کے انسٹاگرام پر فالوورز کی بات کریں گے اور بتائیں گے کہ اس میدان میں کون سی اداکارہ کے فینز سب سے زیادہ ہیں۔

ہانیہ عامر انسٹاگرام پر اس وقت سب سے زیادہ فالور کی جانے والی اداکارہ ہیں جن کے فالوورز کی تعداد 1 کروڑ 44 لاکھ ہے۔ عائزہ خان دوسرے نمبر پر ہیں جن کے انسٹاگرام پر فالوورز کی تعداد 1 کروڑ 41 لاکھ ہے۔

InstaInsta

 

اسی طرح اگر بات کی جائے تو تیسرے نمبر پر اداکارہ ایمن خان ہیں جن کے فالوورز کی تعداد 1 کروڑ 21 لاکھ ہیں، عالمی شہرت یافتہ اداکارہ ماہرہ خان کو انسٹاگرام پر فالور کرنے والے مداحوں کی تعداد 1 کروڑ 11 لاکھ ہے جبکہ سارہ خان کے فالوورز کی تعداد 1 کروڑ 19 لاکھ ہے۔

حیران کن طور پر اقرار عزیز کے بعد 1 کروڑ 12 لاکھ فالوورز ہیں، اگر درجہ بندی کی بات کی جائے تو ماہرہ اور اقرا کا پانچواں نمبر بنتا ہے۔

سجل علی کے 1 کروڑ 3 لاکھ فالور ہیں جبکہ منال خان کے ایک کروڑ 2 لاکھ فالوورز ہیں۔ آٹھویں نمبر پر کنزی ہاشمی ہیں جن کے فالوورز کی تعداد 93 لاکھ جبکہ نویں نمبر پر یمنیٰ زیدی ہیں جن کے انسٹاگرام پر چاہنے والوں کی تعداد 91 لاکھ ہے۔

INSINS

جسوال کے بعد شعیب ملک سے شادی کے بندھن میں بندھنے والی ثنا جاوید کے فروری کے بعد سے فالوورز کی تعداد بھی بڑھی ہے اور اب اُن کے فالوورز کی تعداد 89 لاکھ تک پہنچ گئی ہے۔

دسویں نمبر پر پاکستانی اداکار عمران عباس ہیں جن کے انسٹاگرام پر چاہنے والوں کی تعداد 90 لاکھ ہے۔

وٹس ایپ کے ذریعے خبریں اپنے موبائل پر حاصل کرنے کے لیے کلک کریں

تمام خبریں اپنے ای میل میں حاصل کرنے کے لیے اپنا ای میل لکھیے

اپنا تبصرہ بھیجیں